Alla inlägg under september 2011

Av Evelina - 28 september 2011 10:46

     

Wilma Jigström, <3 Wilma hade lite feber i fredags, men det gick sedan efetr en kort tid över. Ikväll är det att åka till syskonträffen på östra med min käraste Michelle!   


Av Evelina - 20 september 2011 18:18

Hej mina fina vänner! Har inte vart så uppdaterad på d sista. 

Men jag skall ändra på det!

Idag va de första dagen på ca 10 månader som jag passade Wilma igen!

Kändes precis som old times. 

Väldigt skönt faktiskt. 

Wilma är pigg och hon lever livet. 

Hon är så enormt stark min tjej. 

Och jag älskar henne så enormt mycket. 





Hon är blond som en sol, hon är vacker.

Det finaste hjärtat och den underbara skatten.

Ögon av kristall, blåa som juveler.

Jag är så glad att hon vid mig lever.

Utan henne är jag liten & svag,

hon hjälper mig att ta nya tag.

Hon betyder allt för mig,

Wilma, jag gör allt för dig.   





En låt från mig till henne <3

Av Evelina - 16 september 2011 17:59

 Idag tog Wilma prover på Drottning Silvias Barn & Ungdomssjukhus. 

Proverna resulterade bra och Wilma leder över Cancern. Allting känns så bra just nu. <3


 

Av Evelina - 15 september 2011 22:07

Idag är d torsdag och om exakt en vecka är det dags för mig föreläsning inför ca. 70 lärare om hur de är att vara syskon till ett cancersjukt barn. 

Börjar kännas nervöst i magen!

Men vi kan hoppas på att de går bra!


Wilma glider på precis som vanligt, och imorgon är de återigen dags för prover. Alltid lika nervöst att vänta på svaren från doktorerna.

 










   Här är bild på Wilma efter några få dagar eter de tunga beskedet om att hon har cancer! 

Av Evelina - 13 september 2011 21:48

Lyssna gärna min favorit låt! Stöd för ung Cancer. 

www.ungcancer.se


Av Evelina - 13 september 2011 21:41

 Då                                                                                                 Nu

  



Här har vi två bilder på Wilma. 

En när hon hade långt hår, då hon inte va sjuk, och en när hon inte har något hår då hon är sjuk och fått cellgifter.


 

Här är en bild på Wilma när hon är som sjukast och tunnast. Hon blev så smal som 18 kg som minst. Här lånar hon pappa, Anders, glasögon.

   

Av Evelina - 12 september 2011 21:21

                                                                                                                          



Jag ler efetrsom att du är min syster, och jag skrattar eftersom att det inte finns något du kan göra åt det!   





   Här har vi en bild på Wilma några månader innan hon blev sjuk. Då hon fortfarande hade kvar sitt änglahår! 

Av Evelina - 12 september 2011 21:12

 

Wilma mår gott och kämpar på precis som vanligt. Kan inte göra mycket annat än att beundra henne såsom hon kämpat. Hon gör mina dagar!


Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards