Direktlänk till inlägg 6 april 2012

Rubrik saknas

Av Evelina - 6 april 2012 20:18

Hej.

Jätte dålig uppdatering.. 

Men allting rullar på fint. Wilma mår bra och lever livet. 

I onsdags häll jag mitt tal om wilma. 

Jag var så himla nervös, men höll mina tårar inne. Dem kom när jag kom hem. Det kändes väl helt okej, hellre det än att gråta inför klassen. 

Dessutom läste jag talet för Wilma dagen innan jag framförde det. 

Hon va så söt, höll mig i handen hur hårt som helst och sedan började hon gråta. 


För tillfället sitter jag tillsammans med min mamma och Wilma i vardagsrummet och tittar på TV. 

Wilam rockar rockring och är allmänt galen. 

Haha, :)


GLAD PÅSK UNDERBARA MÄNNISKOR! 


 

 
 
Ingen bild

frida

7 april 2012 10:08

när skulle wilma vara med i kvällen är din för det är väl ikväll, jag tänkte om det var ikväll hon skulle vara med för man måste ju självklart titta, kram!

Evelina

9 april 2012 22:32

Det var inte i lördags, kommer länka för hennes avsnitt hamnar på webben!
Kram

 
Ingen bild

Emma

7 april 2012 10:42

Riktigt starkt att du klarade av att prata om det inför klassen! Det ska du vara stolt över.
hoppas på det bästa för er.
kram.

Evelina

9 april 2012 22:32

tack så mycket!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 9 april 2012 22:32

Hej på er, mina fina vänner.  Jag har numera bytt blogg.  Nu bloggar jag på nattstad, men det handlar fortfrande om samma sak.  Så jag kommer inte längre att uppdatera på denna bloggen, utan det fortsätter då på nattstad. Så vill ni fortsätta föl...

Av Evelina - 3 april 2012 21:07

Hej igen!  Jag funderade på en liten grej..  I söndags var det första April.  Är det inte då man ska lura någon?  Jo, det är det väl? Med risk att låta aningen nedlåtande, så minns jag att för ett år sen, satt jag med livet under mina fötte...

Av Evelina - 2 april 2012 21:30


Hej hej.   Hmm... har man lättare att "bli nere" när man är sjuk? Jag vet inte, men idag känner jag mig lite sådär, små nere.  Tänker på mycket grejer som får mig lite orolig.  Äsch, jag är bara fånig.  Men det är väl okej det också. Man ...

Av Evelina - 1 april 2012 21:57


Hej hej! Efter en helg spenderat hos Oliwer, kommer jag hem och slår på datorn där jag hittar ett word dokument där någon har skrivit en berättelse om en häst.  Jag förstår med en gång (med tanke på alla ur gulliga felstavningar) att det är lilla...

Av Evelina - 29 mars 2012 13:29


Hej.  Snart är det dags för nationella i svenskan.  Där ska vi hålla i ett tal.  Temat för nationella detta året är Relationer.  De kan vara en relation till någon eller något.  Och vem har jag starkast relation till? Yes, you know it.  ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards