Alla inlägg den 2 april 2012

Av Evelina - 2 april 2012 21:30

Hej hej.


Hmm... har man lättare att "bli nere" när man är sjuk?

Jag vet inte, men idag känner jag mig lite sådär, små nere. 

Tänker på mycket grejer som får mig lite orolig. 

Äsch, jag är bara fånig. 

Men det är väl okej det också. Man får ju vara ledsen. 

Fast nej, jag är inte ledsen. 

Jag är bara nere. 

Och en sak jag stör mig på så IN I HELVETE (ursäkta språket) är när man, ni vet, har förväntat sig något, längtat efter något, tror något och bara vill att det ska hända nu, helt plötsligt inte ska hända överhuvudtaget. 

När man känner att man blir prioritrerad i sista val. Att man inte känner att folk "ser en" eller ska jag uttrycka det i " bryr sig". Det gör mig så irriterad. Vad är det för jävla stil egentligen?

När man behöver en person som allra mest, men ändå blir sviken. 

Haha, vad fan babblar jag om? 

Jag vet inte ens själv vad jag gör just nu. 

Och det skyller jag på att jag har feber och är trött. 

Godnatt Sverige. 


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards