Direktlänk till inlägg 15 mars 2012

inga provsvar

Av Evelina - 15 mars 2012 18:23

Hej igen. 

Vad fan, inga jävla provsvar ännu. 

Vad är problemet? Varför ska det ta så sjukt lång tid!!

Är det för att reta oss? Är det för att vi ska behöva bli oroliga?

Driver du med oss, Gud? Eller vad är problemet?

Jag hatar att vänta. Jag hatar det verkligen - speciellt när det har med Wilma att göra. 

Vi har väntat i en vecka nu, exakt. Och jag orkar inte vänta mer. 

Jag vill veta att allt är bra.

Jag vill slippa vara orolig. 

Jag vill kunna pusta ut igen.

Jag vill kunna vara glad.

Jag vill kunna leva. 

Men det kan jag inte, jag kan inte ta det lugnt förrän jag får veta provsvaren. 

Jag kan inte vara glad, inte så länge jag inte vet om min syster har cancerceller i kroppen.

Straffa oss inte mer, snälla. 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 9 april 2012 22:32

Hej på er, mina fina vänner.  Jag har numera bytt blogg.  Nu bloggar jag på nattstad, men det handlar fortfrande om samma sak.  Så jag kommer inte längre att uppdatera på denna bloggen, utan det fortsätter då på nattstad. Så vill ni fortsätta föl...

Av Evelina - 6 april 2012 20:18


Hej. Jätte dålig uppdatering..  Men allting rullar på fint. Wilma mår bra och lever livet.  I onsdags häll jag mitt tal om wilma.  Jag var så himla nervös, men höll mina tårar inne. Dem kom när jag kom hem. Det kändes väl helt okej, hellre de...

Av Evelina - 3 april 2012 21:07

Hej igen!  Jag funderade på en liten grej..  I söndags var det första April.  Är det inte då man ska lura någon?  Jo, det är det väl? Med risk att låta aningen nedlåtande, så minns jag att för ett år sen, satt jag med livet under mina fötte...

Av Evelina - 2 april 2012 21:30


Hej hej.   Hmm... har man lättare att "bli nere" när man är sjuk? Jag vet inte, men idag känner jag mig lite sådär, små nere.  Tänker på mycket grejer som får mig lite orolig.  Äsch, jag är bara fånig.  Men det är väl okej det också. Man ...

Av Evelina - 1 april 2012 21:57


Hej hej! Efter en helg spenderat hos Oliwer, kommer jag hem och slår på datorn där jag hittar ett word dokument där någon har skrivit en berättelse om en häst.  Jag förstår med en gång (med tanke på alla ur gulliga felstavningar) att det är lilla...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards