Direktlänk till inlägg 20 mars 2012

Vila i frid, vackra ängel.

Av Evelina - 20 mars 2012 22:12

Hej igen. 

Tråkiga nyheter att meddela. 

Det skär i mitt hjärta att behöva skriva detta. 

Men igår morse fick vi beskedet att Wilmas kompis från sjukhuset gått bort.

Hon förlorade kampen mot sin cancer.

Och det är så jävla orättvist. Jag kan lova dig som läser det här, det finns ingen rättvisa i världen.

Hon var sju år. 

Det finns ingen gud. 

För hade han funnits hade han aldrig gjort så här. 

När jag läser allting om dig, kära lilla fina Nora, så gråter jag så att tårarna sprutar överallt. 

Du är en otroligt vacker och tapper tjej, och jag önskar med hela mitt hjärta att du har det bäst där uppe i himlen. 

Jag tänker på dig hela tiden och jag är så himla ledsen. 

Jag hedrar dig så som du kämpade. Du är helt otrolig, tjejen. 

Ha det bäst, gumman. Och hälsa alla änglar där uppe! 


Mina tankar går till Nora och hennes familjer. Nu är det dags att skänka pengar till forskningen om cancer, så slipper flera familjer genomgå det här. 

det enda jag kan säga är, fuck you cancer, du ska dö. 


 

 
 
caroline

caroline

21 mars 2012 18:35

hejsan! jag vet inte hur jag hittade till dig blogg men jag måste bara säga att du är en fantastiskt stark människa som klarar av det här med din syster, jag har ingen aning om hur jag skulle ta det om det hänt min syster! Du är otroligt stark och jag önskar din syster all lycka :) ville bara säga det, kram :)

http://www.nattstad.se/ccaroline

Evelina

21 mars 2012 22:28

tack så mycket! kramar

 
Ingen bild

gabriela

21 mars 2012 23:19

Hej jätte starkt av dig! Jag vill gärna veta vart du hittat denna fina bild på Nora! Jag jobbar nämnligen för familjen och tog hand om stackars Nora, och vill göra ett fint kollage! Tack så mycket!

Evelina

22 mars 2012 12:24

Från barncancerfondens hemsida. Hennes mamma har lagt ut bilden där.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 9 april 2012 22:32

Hej på er, mina fina vänner.  Jag har numera bytt blogg.  Nu bloggar jag på nattstad, men det handlar fortfrande om samma sak.  Så jag kommer inte längre att uppdatera på denna bloggen, utan det fortsätter då på nattstad. Så vill ni fortsätta föl...

Av Evelina - 6 april 2012 20:18


Hej. Jätte dålig uppdatering..  Men allting rullar på fint. Wilma mår bra och lever livet.  I onsdags häll jag mitt tal om wilma.  Jag var så himla nervös, men höll mina tårar inne. Dem kom när jag kom hem. Det kändes väl helt okej, hellre de...

Av Evelina - 3 april 2012 21:07

Hej igen!  Jag funderade på en liten grej..  I söndags var det första April.  Är det inte då man ska lura någon?  Jo, det är det väl? Med risk att låta aningen nedlåtande, så minns jag att för ett år sen, satt jag med livet under mina fötte...

Av Evelina - 2 april 2012 21:30


Hej hej.   Hmm... har man lättare att "bli nere" när man är sjuk? Jag vet inte, men idag känner jag mig lite sådär, små nere.  Tänker på mycket grejer som får mig lite orolig.  Äsch, jag är bara fånig.  Men det är väl okej det också. Man ...

Av Evelina - 1 april 2012 21:57


Hej hej! Efter en helg spenderat hos Oliwer, kommer jag hem och slår på datorn där jag hittar ett word dokument där någon har skrivit en berättelse om en häst.  Jag förstår med en gång (med tanke på alla ur gulliga felstavningar) att det är lilla...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards