Alla inlägg den 1 april 2012

Av Evelina - 1 april 2012 21:57

Hej hej!

Efter en helg spenderat hos Oliwer, kommer jag hem och slår på datorn där jag hittar ett word dokument där någon har skrivit en berättelse om en häst. 

Jag förstår med en gång (med tanke på alla ur gulliga felstavningar) att det är lilla Wilma som skrivit berättelsen. 

Jag tänkte visa er den genom att dela den på min blogg, i hennes format. 


"Det var en gång en häst och hästen hette patrisa hästen patrisia gik ut i en skog och i skogen bode en indian indianen sa till hästen vill du lära dig att simma patrisia sa ja när patrisia försökte simma så hopade indianen i vatnet och de plaskade på patrisia men patrisia fortsate simma indianen sa til ptrisa lögt och stilla lysnade patrisia på indianen sen kom fyra flikor och hjälpte patrisia att simma flickorna sa sitt namne den första tejen hette liza.den andra tejen hette ida den trede tejen hette frida den sista tejen hette wilma."


Tyckte det var en riktigt gullig berättelse! 


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards